Bayram sonrası oğlum boğaz enfeksiyonu yaşadı hepimiz olduk yani. Parol şurup verdim ama etkisi kısa oluyordu 2 saat kadar. İlk gün ılık suyla boynunu ellerini falan yıkadık ensesini de ayaklarına limon sulu çorap giydirdim. 2. Gün ateş 39 a dayanınca doktora gittim. Annemlerin evde camları çok açamadık cereyan ediyordu hastaneye gittik klimalıydı buz gibiydi baya rahatlattı oğlumu. Doktor pedifen verdi parol pedifen farklı içerikli ya.antibiyotiğe gerek yok dedi. Pedifen 4 5 saat kadar etki ediyor. O gece de yine alnına k altına ıslak bez koydum sürekli. Üzeri hafif ve bizim ev normalde daha serindir. Ayaklarına sarmısaklı zeytinyağı sürmek lazım bende yoktu çörekotu yağı ve udi hindi yağı kadın veriyorum bağışıklık için çok iyi hepsi çok iyi geldi