Blge1 eşim bireysel emeklilikte birikim yapıyor, bende iş bankasının kumbara hesabında. Doğumundan bugüne kadar gelen bütün hediyeleri o kumbaraya attım. İş bankasına çocuğunuzun kimliğiyle gidip açtırabilirsiniz sizde. Anahtarsız kumbara veriyorlar. Doldukça bankaya gidip boşaltıyoruz. Hesaba attırıp çıkıyorum. Ben kendimde sürekli koyuyorum, dediğim gibi hediye gelenleri de atıyorum.