Blge1 bizde bayram harçlıkları,doğumda takılan paraları, altınlar benim pek kullanmadığım bi hesabım var orda biriktiriyoruz paraları dövize çevirip yatırdık bide eşim yurt dışıyla da iş yapıyor ordan da eline dolar,euro geçtiği zaman bi kısmını veriyor hesaba atıyoruz onlarıda o şekilde yapıyoruz oğlumuza birikim şimdilik iyi birikti daha 14 ay olmasına rağmen 😄