Ayazinannesiseyda Ben de mama veriyorum hiç içime sinmiyor sağlıklı gelmiyor bana başından beri. Yemediği zamanlarda mecbur mamaya başvuruyorum ama ikinci bebeğim olursa emzirmek için elimden geleni yapacağım.