Elisssa Rainnnn bende bı kere küçük nescafelerden almıştım açıp bardag döktüm içinde küçük böcekler vardı görmesek icicez yani
Beno Rainnnn bence müşteri hizmetlerine bildirin.bir keresinde abimler bı markette böyle bi olay yaşadılar.musteri memnuniyeti için beşyüz TL alışveriş çeki vermişlerdi 😁abim arayıp işte sizin markanıza hiç yakışmıyor falan dedi bunu sosyal medyada paylasicam dedi ertesi gün arayıp çeki verdiler
Rainnnn Beno ben şikayet var a yazdım ama pazartesi arayım bakalım nolcak 😂bilere bende araba için aradım 17.000 tl lik masrafı bedelsiz yaptırdılar😍
bayankitapkurdu Rainnnn ben yaklaşık 2 sene kullandım asla böyle birşeyle karşılaşmadım. O yüzden şaşırdım.
Rainnnn bayankitapkurdu bende şok oldum sma bide diğer markalardan da daha eski nasıl olur anlamıyorum
Beno Rainnnn düş peşine bırakma 😁bebeğim yutabilirdi de.ben çok ararim böyle durumlarda para kolay kazanılmıyor.heleki mamalar falan ne kadar pahalı
Hamza16 Rainnnn şöylede olmuş olabilir agzı kapalı bulgur nasıl böcekleniyor dışarıda bıraktysanız sıcaktanda olur
Rainnnn Hamza16 ağzı kapalıydı sadece 24 saat önce açtım geri kapattım diğer mamalarda aynı kullanıyorum ama bilemedim ya
cutiebun_ benim arkadaşım da hipp kullanıyordu içinden fare pisliği çıkmıştı. sonradan araştırınca bu konuda çok şikayet olduğunu gördük. bu yüzden evime hiç hipp mama sokmadım gerçi sma da kullanmıyorum ama ona baya şaşırdım açıkçası.
Hamza16 Rainnnn bnde sma kullanıyorum şuan bi irrite oldum hiç güvenmiyorumm mamalara ama öecburen amne sütüne destek olarak veriyorum🥺
cutiebun_ Rainnnn başka bir mamaya geçin isterseniz benim ilk oğlum 6 ay aptamil içti sonra 1.5 yaşına kadar bebelac gold içti bir sorunla karşılaşmadım. diğer oğlum bebelac gold içiyor şuan. onun haricinde aptamil conformil i de öneririm.
Rainnnn cutiebun_ zaten sma bulamayınca aptamil alıyordum malüm mama kolay bulunmuyor . Öle yapcam galiba
Rainnnn NoThing2Lose şimdiye kadar büyük kutular 7 gğn bile kaldı bişey olmadı ama o açıldıktan 24 saat içinde nasıl olmuş olabilir aklım almadı
Efeninanne_sii Benzuzu iyice bir tabağa alıp karıştırıp kontrol ettikten sonra kullanabilirsiniz diye düşünüyorum ya 🙄🙃