Nöroloji takibi gerektiren bir şüphesi olduğu için oğlumun çok çekingen davranıyordum ikinci bir dille konuşmaya. Çocuklarla çalışan İngilizce öğretmeni arkadaşıma danıştım yakın zamanda. Oğlumun alıcı dili gayet iyi, ifade edici dili ayına uygun (neredeyse 20 aylık). Konuşma geriliği endişemden bahsettim kendisine “gayet de konuşuyor, ifade etme çabası var bence. Kulak aşinalığı bile olsa iyidir” dedi. Sistematik bir şekilde maruz kalmıyordu, hangi dili öğretmek istiyorsak ona gün içinde saat belirleyip o saatte o dili konuşmayı düşünüyoruz. Bir ebeveyn bir dil diğeri başka dil bizim için uygun bir sistem değil. Oyun ablası çok güzel bir yol, siz de ablayla sadece İngilizce konuşursanız daha iyi olabilir.