papatyasevdalisiii kuran-o kerim diriler içindir sadece ölülere okunması bir anlam ifade etmez ancak sizin bu dünyada ölünüz için kuran okumanız kabrinde ona ferahlık olur iyilik verir, kişinin yaşarken kuranı kendi için okuması en güzelidir oda anlayarak okumak gerekir yani kuran Arapça yazıldı diye Arapça okuyup düz mantık iman edilmez, kuranı kendi dilimizde harfi harfine anlamını bilerek okumamız diriler için olan faydasına eriştirir Bi o yüzden ölüye kuran okunur bu güzel bir şeydir ancak asıl kendimiz için okumamız gerekir, ekstra olarak dinimizde ölünün 7si 40si 52si diye tabirler yoktur ölü ölüdür bu zaman dilimleri ölüye bir şey katmaz kuran okumak istiyorsanız elbet. Okuyun okutturun ancak illa bu günleri beklemek zorunda değilsiniz