biricikbebegim teşekkürler cevabınız için. Bizde de meme reddi vardı geçen ay kavga dövüş emzirmeye calisiyodum sonra istemediginde aç olsa emerdi diyip üstüne dusmedim o sıra covid olduk ve bebeğim sadece 200 gram almıştı 3. Aydan 4. Aya geçerken. Hatta covid öncesinde evde tarttigim zamana göre kilo da vermişti ama doktor normal iki hafta sonra tekrar olcelim kilosunu ona göre bakarız demişti daha gidemedik ama ben uyumadan emzirip sonra sagmaya başladım çünkü sutumun de azaldığını hissettim hem hastalık hem emmedigi için. Sagdigim sütleri de gece uyanınca uyku sersemi emzirdikten önce ya da sonra verdim sanki kilo almaya başladı gibi hissediyorum