Merhaba kızlar. Bebeğim 4 ay 22 günlük sürekli belini kaldiriyor o kadar huysuz ki iki gündür nedenini çözemiyorum normalde dokuzda gece uykusuna geçerdi. İki gündür on bire kadar ağlıyor gönlünü yapamiyorum ne istiyor anlamıyorum meme reddi yaşıyoruz zaten. Var mı çözümü olan