Halimea Melekhnm ben dörde bölüyorum ,cnm hiç tüm atmadım .yerde kaplamıyo, soyulmasıda kolay oluyo,kabuğunu elinizle cekince soyuluyo…
Melekhnm Halimea haa tamam kabukla dörde bölüp atacaz bu ağostus ayı olur demi gec kalmadım pazara haftaya giderim
Teemo07 Ikrazumra19 kvalidem de öyle dedi. Rendele veya küçük küçük kes at buzluga aynısı olur dedi. Sanırım vaktim olmazsa öyle yapacağm
Ococila Bende rendeliyorum yada Küçük küçük doğrayıp atıyorum buzluğa yemeğe menemene vs çok pratik ve güzel oluyor
Edanrkeles Aryemus_3 bütün atıp buzluktan çıktıktan sonra diyelim ki Menemen yapıcaz çözülmesini mi bekliyoruz nasıl oluyor😊
Aryemus_3 Edanrkeles 2-3 dk beklesek buzlu şekilde tahta da gayet kolay doğranıyor miss gibi yazın menemen yapmış gibi oluyorsunuz