gonlumungozdesi Zynp35 bizde Ankara şehir hastanesinde takipliyiz çok iyi doktorlar inşallah kendiliğinden kapanır
Zlm gonlumungozdesi birşey olmaz merak etmeyin kapanır zaten doktor bana kapanmasa bile gereken operasyon çok küçük birşey kablo ile düzeltiyoruz demişti
rengin_27 Kızımda da vardı 5.ayda tamamen kapandı, korkmayın birçok bebekte oluyo ve zamanlar kapanıyo
rengin_27 gonlumungozdesi bebeğim biraz minik doğdu 47 cm ve 2470 gr; ama sonrasında mama desteği ile de kilo aldı. Şimdi 21 aylık 😊
Ozlemas Benim kızımda da var bir tane. Bu ay sonu kontrole gideceğiz. 15 aylık. Şu ana kadar belirli bir kapanma gözlenmedi ama büyümedi de. Kilo alımı hep çok azdı. Normal dediler bu durumda. Eğer kapanmazsa 18 kiloya ulaştığında ameliyat olacak dediler. İlkokul öncesi gibi. İnşallah gerek olmadan kapanır
Pinky35 Bizimde var ☺️ Hiç birşeye engel değil bizim kapanıyor 1 yaşında en son gittik.. 2 yaşında olucak kızım, doktor 2 buçuk yaşında gelin tekrar dedi 🤲🏻 İnşallah sizindr öyle olur , sıkmayın canınızı 🤲🏻
gonlumungozdesi Pinky35 inşallah canım kapanır tek isteğim o sizin bebeğiniz güzel kilo aldı mı peki gelişimi nasıl di bu zamana kadar
AYsezumramommm gonlumungozdesi bebek kilo alırsa kapanır canım belli bir yaşa kadar.sikinti yok ama üstünde dur 6 ayda bir kontrole git .bizim ki 3 yaşında fark edildi ameliyat oldu bizimki büyüktü olcusu
gonlumungozdesi AYsezumramommm ameliyattan sonra durumu nasıldı bir sıkıntı oldu mu dikkat etmeniz gerek falan dediler diğer normal çocuklar gibi mi peki canim
Slnyk gonlumungozdesi benim beneğimdede var şuan altı aylık doğduğunda kalp ameliyatı oldu damar darlığından orda müdahale etmediler deliklere kilo aldıkca bebek büyüdükce delikler küçülüyor doktorunuz kapatın dediyse kapanır yüksek ihtimal takipte kalın sürekli
gonlumungozdesi Slnyk inşallah canım bize de bol bol kilo alsin dedi doktorumuz şu an 48 günlük ilk bir ay güzel kilo aldı 1150 grm su an ne kadar oldu bilmiyorum da inşallah kapanır
Pinky35 gonlumungozdesi evt cnm çok şükür şu anda 1 yaşında 10 aylık 12,7 kg bir sorun olmadı, fakat zor yemek yiyen brbek sürekli zorlayarak yediriyorum, ve hala emziriyorum☺️
gonlumungozdesi 2Sevdeee valla aslında randevu alırken İbrahim ece diye aldım ama serhat koca yazıyor e nabız da iki doktor vardı içeride hangisi o bilmiyorum ama muayene eden çok iyiydi Ayşe hanım da iyi aslında soğuk biri ama iyi muayene ediyor diğerlerini bilmiyorum tabi