Kızlar merhaba öncelikle
47 günlük bebeğim ilk muaynesinde kalpte üfürüm duydu doktor 3 günlükken çocuk kardiyolojisine götürdük kalpte 2 tane delik var dediler biri üst odaciklarin ortasında diğeri alt odaciklarin ortasında. vsd dediler delik küçük yaşı küçük dediği için kapanır diyorlar ama ben çok korkuyordum böyle bir şey bebeğinde olan var mı varsa ne oldu ne yaptınız bilgi verirseniz sevinirim