Tasfamily minikordek Bende sezaryen ağrım çok olduğu için uğraşamadım aman biberon vermeyim diye. Bizimkide inanılmaz ağlardı İçim giderdi onu öyle gördükçe ama hepsi onların iyiliği için
Tasfamily minikordek Bende üstüste deneyip tamam almıyor deyip doyuruyordum o yanlışmış bebek biliyorken almayınca biberonla doyacak o yüzden alışmıyor memeye. Ama siz doyurmaz biraz verirseniz sakinleşmesi için daha çok mecbur kalıyor memeye