Ben de philips avent yenidogan aldım sadece çok aç olunca meme istemeyebiliyor. O zaman da mamadan az yapıyorum mama bitince ağliyor az geliyor. Sonra memeyi veriyorum bu sefer emiyor. Bu şekilde 3 aydır meme ve mama beraber gidiyoruz. Memeyi o ne zaman isterse o zaman emiyor😁 Ve emerek uyuyor. Bir de istemese de bazen inat edip verdim o birakti ben verdim bazen elimle sıkarak emzirdim öyle sütüm daha iyi geldiği için bırakmadan emdi. 2 dk emse de kar kardır diye düşündüm hep. Şu an 4 aylık sütüm az ama en azindan geceleri ve gündüz isterse, uyucaği zaman falan emiyor.