Annemgibi bide tam diyet 2 ayda oturuyor en ufak kaçak başa döndürüyor. Bayramdan itibaren 2 ay dikkat ederek giderseniz düzelir tamamen bence etkiler tamamen yok olur. Kusma tamamen geçmiyor zaten benim kaç ay oldu hergün bazen az bazen çok ama hergün kusuyor bi şekilde 🤷♀️ Önemli olan huzursuzluk, uykusuzluk, kaka durumu ve deri döküntüsü vs onların düzelmesi. Mide hassas e alerjide eklenince kusması iyi sayılıyor kendini temizliyor çok olmadığı sürece tabi