simaybrcu ben yaptırdım alerji var mı bilmiyorum doktora söylüyorum sümüksü kaka yine de önemsemiyorlar kaç doktora gittim. Daha küçük alerji net belli olmaz diyorlar 2,5 aylık. Rota yaptırdım zaten gazlıydı ama çok ağlamazdı gazdan kaka da rahat yapardı günde 3-4 rotadan sonra aşırı gazı arttı bi de kakayı bağıra bağıra yapıyor artık. Yaptırmasan sıkıntı yaptırsan da böyle işte zor