Sontvbukucu Flower123 neden imkansiz ki 3300 doğduysa 10 kg olmasi gerek 1 yasinda. Yani doktorların gelişimsel beklentisi bu yönde. Boyu da 1.5 kati uzamali. Ama saglikli iştahlı ve kan değerleri duzgun ise bu kg nin altinda bile olsa doktorlar takılmıyor buna.
Sontvbukucu Flower123 boyu cok iyi kilosu ise 25 persentilde. Yani tabloda 3 ile 97 persentil arasi normal kabul edilir. Sizin bebeginiz alt sinira yakin ama saglikli değerler içerisinde. Boyu da ust persentilde. Boyu cok iyi tabloya göre. Kilosunun 9500 gr civari olmasi gerekiyor ortalama olarak ama saglikliysa ve yemesi yeterliyse doktorlar buna takilmiyor.
Mimoza-kizim Berram emiyormu yoksa mamami aliyor canim ozelden bana yazarmisin tecrubelerimi paylasaym seninle 🥰
Flower123 Sontvbukucu Zayıf evet bebeğim elimden gelenin fazlasını yapıyorum ama almıyor bir aydır da raporlu mama kullanıyor
Sontvbukucu Flower123 kan değerlerine baktırdınız mi genelde demir, b12, d vitamini eksikliginde kilo alamama durumu oluyor. Yani yedigi halde almıyorsa ve iştahsızlık varsa genelde bu sebepler cikiyor
Flower123 Sontvbukucu bakılıyor kontrolleri yapılıyor ama almıyor kilo doktor bünyesel dedi raporlu mamaya başladık bakalım geçen ay 1 ayda 750 gram alarak 8.500 oldu
2735 gazetecianne benim bebeğim de 9 aylık 8 kilo 250 Gr çıktı niyese doktor kilosu az dedi demir eksikliği var bu arada
prensesannesii3 gazetecianne 9 aylık 9.240 kilo 70 cm boy sizinkide normal aralıkta her bebeğin gelişimi farklıdır
Zatilokumum 9ay 1gunluk oldu 9.500 75 cm Bana göre az geliyor Ama doktora göre de gayet iyi Bu tür postlar sadece moral bozar yaa başka bişey değil her çocuk farklı yani bunu yarış haline getiremeyiz 🥰🥰