gazetecianne İkizlerim var kiloları az mı çok mu emin değilim yurtdışındayım doktora da gidemedik bu yüzden 8 kilo falanlar normal mi sizce
Sontvbukucu gazetecianne bebekler 1 yaşına geldiklerinde dogum kilosunun 3 katına çıkmaları beklenir. Bence kiloları gayet iyi:)
Alyehus 9.5 aylıkken 8.5 kilo çıktı gayet iyi dedi doktorumuz bize yemeleri düzenliyse takılmayın kilolu bebek sevmem damar yoku dahi bulamıyoruz demişti ben de takıyordum şimdi saldım ☺️
Mimoza-kizim gazetecianne benim kizimda 7900 suan 9 aylik 73 cm boyu var 2 kg dogmustu kilosu gayet iyi ama ek gida yemiyor asla:(
tmrskbr gazetecianne bu postları hiç sevmiyorum o yüzden pislik yapıcam😄😄 benim bebeğim 7 aylık 9 kilo çok küçük sizin bebekleriniz büyümemişler doktora götürün hemen🤣🤣