Doktorumuzla görüştük geçen gün ilk 3 gün kendim düşürmeye çalıştım her zaman ama kızım geçtiğimiz ay 4 azı bu ay 4 köpek dişi çıkardı.gecen ay çok fazla ishal oldu bu ayda 4 gün inatçı olmayan 37-38 arası ateşi doktorumuz artik 3.gun olduğu için ağrılarıda var olduğu icin 1 hafta günde 4 kez calpol vermeye başla dedi.sizde bir danışın doktorunuza ateslenmesede muhakkak ağrıları oluyor.bir de tetagil ve osanit önermişti doktorumuz onları kullanıyorum kızıma dişleri icin