Demetbulut MinikKoalam11 3. Seneye girdik daha hiç koku olmadı arada komple boşaltıp yıkayıp kutuyunca yeniden yerleştiriyoruz
Deletedmom0099 MinikKoalam11 gidere köpük sıkıp kapattık üzerine de karton koyduk. süpürgem ütü masam, alet çantası, stoklu deterjan tuvalet kağıtları ve bebek arabasını koyuyorum
Glsh13 MinikKoalam11 hayir olmuyor koku tuvalet deliginde kapak vardi zaten,gider borusunuda tikadik posetle iyice
sherlock MinikKoalam11 halam yaptırmıştı güzelce de raflar yaptırdı çok iyi oluyo. Kapatılabiliyo koku falan yok
Leylaozel MinikKoalam11 bende ebbegimin eşyalarını vs koydum kullanmadıkları küçük gelen kıyafetleri vs hiç kullanmadik zaten o tuv ev sıfır kendi evimizde biseylede kapatmadim kuru zaten istediğim zaman boşaltıp tuv olarak da kullanırım