[silindi] 😅😅 başlarda biraz zor gelmişti sıkıcı yani yalnız kalmayı seven bi insanım ama ben de çalışıyorum normalde ücretsiz izindeyim 2 yıl. Sürekli 3 öğün yemek yiyosun e evde yaşadıkça daha çok dağılıyor o açıdan zorlandım. Arada yolluyorum eşimi kafede starbucksta felan çalıssın diye arkadaşlarıyla buluşunca seviniyorum git git diyorum 😂 şaka bi yana keyifli geçiyor günlerimiz tüm aile evde olarak gayet memnunum 🎀