[silindi] 25 aylık kızım var.
sabah 7de kalkarız. kızım sütünü içer, 8-8:30 arası beraber kahvaltımızı yaparız
sonra oyun oynarız ben o sırada mutfağı toplarım yemeğimi yaparım.
çamaşırım varsa akşamdan doldurmuş olurum sabahta elimi yüzümü yıkarken çalıştırırım ve yemek yaptıktan sonra asarım.
12de kızım uyur 2de uyanır bende kafa dinlerim o arada.
uyanınca yemeğini yer, kitaplarla oynarız boyama yaparız meyve yeriz
5 gibi parka çıkarız 7de de eşimle beraber eve döneriz
parka giderken robot süpürgeyi çalıştırıyorum, haftalık temizliği de eşim evdeyken pazar günleri yapıyorum kızım fırsat vermediği için 🤷🏼♀️