Niloyumben Bizim ki de nadiren sol gözü içeri kayıyor. Arka tabakasına baktılar görmede sıkıntı yok dediler. Kapama yapıyorum 15 gündür çok şükür baya düzelme var bizde. Ameliyat kolaymış ama insan yinede evladı olunca korkuyor. Geçmiş olsun inşallah düzelir en kısa zamanda 🌸