Bebekveben Bizde de 2 lohusa kadın bi araya gelmez derler ama eltimle çok yakın doğum yaptık 2mizde lohusa lohusa oturduk bişey olmadı yani 😂
Karerrbala Deletedmom55 Bende doğum yapali 17 gün oldu güya bebek kırkı çıkana kadar dışarı cikmazmis. Ama ne hikmetse hastaneye oraya buraya goturebiliyoruz ki 1 günde hastanede yattı. Zaten doğum yapmaya dur bir sürü batıl inançlar hurafeler... Doğum yaptığımdan beri duymadığım batıl inanç kalmadı. Valla ben cikariyorum dışarıya. Hatta eşimle kavgaliyim 3 gündür annemlerde kalıyorum çok şükür bişey olmadı. İnanç önemli gerçekten
Mugurs SumeyraErva 1yasından sonra emzirmek harammı bunlar neyın kafasını yasıyor acaba kurandan2 yıl emzirme var. Kafalarına gore ona haram buna haram dıyolar Allah akıl fıkır versın bunlara dinlemeyip emzirip iyi yapmıssınız 👍🏻
SumeyraErva Mugurs dinlememistim zaten iki sene emzirmistim hemde gozune soka soka oyle bisey olsa herkes bunu bilirdi amcamin karisi eskiden oglunu 4 yasina kadar emzirmis oglu bile hatirliyo emdigini yani haram olsa herkes bilir bunu diyordum ama anlamiyodu hatta emzirmeyi birakayim diye bana birak ben bakayimda sen calis diyodu hemde hafta ici onunla kalacakti ben sadece pazar gunu gorecektim kizimi yok dedim ben bakarim calismaya daha var diyodum allahtan esimde benden yanaydi
Cktha Deletedmom55 öyle deniyor el öpmek de deniyor ama şaibeli tbi gitmek istiyorsaniz gidin bir şey olmz
Farahzeynep Ngovercin klasik şeyler işte, bebek doğurunca kısaca eve kapanmalısın, her şeyden korkmalısın. Sen anne oldun, rahat hareket etmemelisin moduna giriyorlar. 😂 sene 2019 ama insanlar başkalarının işlerine karışmaktan bir türlü vazgeçemedi 😒