Goksu_123 ben ilk 2-3 hafta hariç devamında hep öyle yaptım hiç kilo vs sorunumuz olmadı. Bebiş ne zaman acıkırsa uyanır ben de onun saatine göre beslerim onu. Bebeklerin gece uykusuna çok ihtiyacı var büyüyebilmeleri için. Bence uyanmadığı zaman siz de uyandırmayın