Goksu_123 Merhaba anneler, 2 aylık bebeğim var gece emzirmek için alarm kuruyorum ama bazen alarmları kapatıp uyuyup kalıyorum emzirme saati 5-5.30 saati buluyor bebeğimin sesine uyanıyorum bunun bir zararı var mı
Deletedmom_33 Goksu_123 Yani artık sarılık olmayacağı için bence bir sorun yok zaten kendisi acıkınca uyaniyormuş.
Yigitmiray38 Goksu_123 bende kendim uyandırmıyorum. Açlığını kendi biliyo artık acıkınca uyanıyo zaten
witcher Goksu_123 6 7 saat uyuyor benim kızın gece 2 ay 4 günlük kaldırmıyorum ben de 15 gündür böyle devam ediyoruz bi sıkıntı olmadı
Atatemel Goksu_123 uzamış sarılık vs yoksa kendi acıkınca kalkar ben hiç uyandirmadim hep kendi kalktb
denizkabugu58 Doktorum 2 aylık olduğumuzda artık kaldırma uykusunu bölme acıkınca kendi uyanır demişti
Goksu_123 Atatemel sarılık vardı da geçti çok şükür kendisi uyanıyordu 2.5 3 saatte artık uyanmıyor 5-6 saat uyuyor
Naz_ve_annesi Goksu_123 Alarm kurmaniza gerek yok bence bebeğiniz acıktığında sizi uyandırıcaktır zaten
Goksu_123 Naz_ve_annesi gündüz iki saatte bir buçuk saatte bir emiyor ben de o yüzden kuruyordum alarm 3 saat ya da 4 saat sonrasına
Deletedmom_33 Goksu_123 Tadını çıkarın bence q ay sonra özellikle 4.ayda arayacaksınız uyumasını büyük ihtimalle 😅
witcher Goksu_123 Gündüz uykusu nasıl peki ? Benimki gece 11 de uyur 6 gibi kalkar sonra tekrar 8 gibi uyuyup 11 de felan kalkar bi daha da uyumaz ve hep kucakta kendinden başka bişeyle ilgilenemiyorum bütün gün
Alinbal Benimki de öyle gunduz hiç uyumadigi için uyandirmiyorum beslenme kadar uykuya da ihtiyacı var bi tek gece uyuyor malesef yine de doktoruna gittiğimizde soracagim
Naz_ve_annesi Goksu_123 acıktığında sizi uyandırıcaktır zaten siz kaldirmayin artik bence tabiki yine siz bilirsiniz ama ben sarılık dönemi bittikten sonra hic kaldirmadim hep bebeğim acıktığında uyandi zaten uykusu bölünmesin kendi uyanir zaten acıktığında merak etmeyin siz
Feyzosumunannesi Goksu_123 uyandırmanıza gerek yok ne zaman acıkırsa kendısı uyanır o zaman emzirirsinix bende oyle yapıyorum 2 bck aylık bebegım
Goksu_123 Feyzosumunannesi teşekkür ederim bebeğim küçük doğmuştu o yüzden beslenmesi gerektiğini düşündüm