Hepimizin sıklıkla kullandığı e-ticaret platformlarından birinde (açıkca yazamıyorum mazur görün🥰) müşteri destek olarak calısıyorum 2 senedir. Maalesef fiyat etiket hatası milyon kere yasanıyor çat çat iptal geçiliyor. Tüketici hakem heyeti şikayetleri de ne yazık ki toplu siparişlerde işleme alınmıyor:( Umarım ki yaptırımı olur da siparişleriniz tekrardan işleme alınır ama ben her gün gördüğümü ve defalarca basıma geleni yazıyorum