tevs_7 Ilkannelik bende de oluyo o ama ben 2 yıldır adet göremiyorum doktorda kanın kaynadığı için öyle oluyo demişti belki sizinde öyledir
Serpilctn Ilkannelik benimde sag tarafım çok ağrıyor doğumdan sonra karnımın sağ yani ağrıyor böyle bazen kramp giriyor bnce sizin ki gazdır ya bebek olsa o haftada hissetmeniz heleki dışarıdan imkansız yani
EkiminAnnesi Ilkannelik elinizle hissediyorsanız atar damar filan olabilir ama kıpırtı şeklinde ara ara hissediyorsanız bir test yapın
Alvindmrkl Freshmother bana da oluyor gebelikten şüphelenmiyorum ama acaba sezeryan oldum diye kramp mı giriyor dedim