Ilkannelik Kızlar 9 ay önce normal doğum yaptım 8. Ayda adet görmeye başladım bu ay 4 gündür gecikmem var korunuyoruz da ayy karnımın sag tarafında bebek kalp atışı gibi bi hareketlilik var ara ara bakınca gorunuyo tövbe tövbe 🥲 gazim da yok gibi ama 😀
Freshmother Ilkannelik Ben de sezeryan oldum doğumdan sonraki 9.ayda adet görmeye başladım ama bugün karnımda bir şey atar gibi oldu bir hareketlilik sezdim anlam veremedim gebelik olması mümkün değil çünkü adetli iken oldu bu ben de şaşırdım açıkçası şimdi size de ne diyeceğimi bilemedim siz de bir test yaptırın isterseniz:)
minikmelegimmmm Ilkannelik 4 gun gecıkmede zaten bebek olsa bıle hareket hıssedılmez gazdır psikolojik oluyor bende de her ay o korkuyla hamıle mıyım dıyorum Allah olmayanlara versın aman
Ilkannelik Berus ay korkutmayin ya hayır yaptirmadim 😑 bilmiyorum ki benim normalde de koku hassasiyetim var zaten
Alvindmrkl Freshmother bana da oluyor gebelikten şüphelenmiyorum ama acaba sezeryan oldum diye kramp mı giriyor dedim
Ilkannelik minikmelegimmmm evet ama çok ilginç yaa hamile gibi hissediyor insan böyle olunca da Allah isteyene versin aminn
Halimea Ilkannelik bebek kalp atısı olması biraz imkansız gibi ,başka seydir o. Gazdır , yada midenizden gelen seslerdir 😃
Hellomoto Ilkannelik doğum yapalı 10 ay oldu bende de ara sıra oluyor hamileyken karnımız bebeğe alışmış ondan hareket hisedermişiz öyle dediler bana
Hellomoto Ilkannelik bilmiyorum benim göbeğim tamamen kayboldu gözükmez 😄 hamileyken bile eşim zor görüyordu sırf hareketini hissetsin diye elini koyuyordum sizin göbeğiniz baya var ozmn
aylizinannesiii Ilkannelik kız bacım iki senedir bende var o kalp gibi atıyor göğüs kafesimin altında midem desen değil bağırsak desen değil aşırı kalp gibii pit pıt gözüküyor hamile de değilim 😀😀
tevs_7 Ilkannelik bende de oluyo o ama ben 2 yıldır adet göremiyorum doktorda kanın kaynadığı için öyle oluyo demişti belki sizinde öyledir