Deniz42 Elfidam tencerede azıcık suyla kaynatıyorum ama suyu çok az koyuyorum tencereye yapışmayacak kadar. zaten eziliyor sonra blandırdan geçirip sıcağıyla kavanozlara koyup kapatıyorum.
1balkizannesi prensesannesiiiiiiiiii mevsiminde olan yiyecek ve içecekleri derin dondurucuya koyuyorum.
Minikmucizemmmmmm Ben hiç hiçbişey koymadım hersey zamanında güzel yazın yaz ürünleri kışın kış ürünleri yedireceğim
Polenn Minikmucizemmmmmm merhaba bı posta bana ensardaki çocuk Dr onermistiniz Hasibe hanımı ona getirmeyi düşünüyorum da allerji konusunda sizde nasil yok izledi yani diyeti açma vs bu konularda yardımcı oldu mu iyi geldi mi allerjisine yardım ederseniz çok sevinirim ❤️
Osimdianne Rdn ben de dondurucuya kayısı atacaktım vazgectim buzlukta vitamin degeri düşüyor mevsiminde yesin meyveyi sebzeyi dedim.
damla- prensesannesiiiiiiiiii konserve ihtiyacı duymuyorum. Her mevsimin kendine özgü meyve sebzesini vermeyi düşünüyorum
Alyaprenses prensesannesiiiiiiiiii kayısı ve şeftaliden meyve suyu yaptım onları kışın içireceğim hem kayısı kabızlığa da iyi geliyor hazır meyve suyu verme taraftarı değilim bezelye taze fasülye koydum domates vb koyarım daha
JstDef Gizem51 Teşekkür ederim 😄 Çevremdekilerden “bu kadarına gerek var mıydı” sözüne o kadar alıştım ki, tebriği bünyem kabul etmiyor şuan 😄 Barbunyayla armut koymayı unutmuşum ama okurken fark edip not aldım hemen 😄
Elika00 prensesannesiiiiiiiiii yazın da kışın da çok güzel meyve sebzeler var bu yüzden mevsiminde yEdireceğim sadece. Ama tabi bir iki ayLık konserve hazırlaYacağım dışarıyA çıktığımızda hazır kullanmamak adına. Sebze ve meyVe püreleri yapacağım. Onları da aşırı yapmayAcağım herşey mevsiminde güzel 💚 bittikçe mevsim sebze ve meyveleri ile tekrar tekrar yAoarım hem farklılık olur. Bir tek salça ve ilikli kemik suyu atAcağım buZluğuma. Onlarda kolayLık olsun diy E
1Mother1Boy prensesannesiiiiiiiiii Barbunya,bezelye,taze fasulye,et suyu, semizotu bunları temizleyip dolaba koyuyorum. Bahçemdeki meyvelerden de marmelat yapıyorum kışın meyve suyu yapıp iciriyorum
Dem prensesannesiiiiiiiiii bezelye fasulye kabak enginar mısır koydum sebze olarak Meyve olarak kayısı şeftali çilek erik siyah üzüm hepsini ayrı ayrı pişirip püre yapıp ayrı şekilde buz torbalarina koyuyorum kışın pıt pıt çıkartıp veriyorum eriyince