Rumeysa28 thslm keşke yazıları da doğru yazsan 😠 evet ev sahibi öder ya kendisi yöneticiye para gönderir ya siz verir kiradan düşersiniz yok diyemez
thslm Rumeysa28 iyi msn sen ya burda sınavlra mı giriyorum anlamadım gelmiş yazım hatalarına takılıyorsunjz çok rahatsızsanız yazmayın es geçin
tubiiik_ thslm apartman yonetici konussun ev sahibiyle anlayişsizsa yonetici iletisime gecsin anlayisli biriyse siz soylersiniz
YeniAnneIstanbul tubiiik_ tabi dogru her zaman olmaz ama yinede o sizin sorumlulugunuz degil tabi ev sahibiniz cik iyi biryiyse boyle yapmanizi anliyorum hani insan biraz daha aktif olur bu konularda😊