hogwarts thslm kanalizasyondur o Bence kiracı ödemeli siz kullanıyorsunuz sonuçta. 200 lira çok bişey degıl ev sahıbıyle yüzgöz olmayın
kurabiyem28 thslm Ankaraya tayinci geldik. asansör bozulunca onun parasını ev sahibi ödüyor. Mardinde yaşarken ödemiyordu 😡
tubiiik_ thslm genelde 200 300 tl lik seylerde ev sahibimize soylemiyoruz biz ödüyoruz size kalmis birsey
Zumradmr_11 Bizim apartmandada olmustu ev sahibimiz odedi sonuçta evle ilgili problem biz bozmadik ona ait
thslm hogwarts ama bu hşçbirşey ödemeye yeltenmiypr desekki bira bi yaparlım biraz siz hiç bişeye yeltenmiyor
Deletedmom5284 Biz ev sahibiyiz böyle sorunları biz ödüyoruz direkt Kendimiz kirada oturuyoruz bizimkinide ev sahibi karşılıyo demirbaşları
thslm kurabiyem28 ya buda davlumbaz tak dedik takmam küçük bebem var içeri çamaşır asamıyorum cam başkon yapın kirada düşüelüm yok arıtma takaşım yok ayy ne zor kiracı olmak şimdide ödemiyor banane boruda
YeniAnneIstanbul tubiiik_ bence bosuna paranizi harcamayin evle ilgili hersey ev sahibine ait (tabi kendin bozdugun hersey disinda). Bunu ev sahibi olarak yaziyorum @thslm
tubiiik_ YeniAnneIstanbul evet haklisiniz babamda ev sahibi yeri gelir kiracinin odemedigi aidati bile oder ama hergun bozulan sey olmadigi icin oyuzden ufak tefek seyleri soyleme geregi duymadik hic
tubiiik_ thslm evet ama hergun 200 tl bi arzalik olmuyorki oyuzden biz soylemekle gerek duymadik oyuzden belirttim size kalmis birsey diye ☺️
YeniAnneIstanbul tubiiik_ tabi dogru her zaman olmaz ama yinede o sizin sorumlulugunuz degil tabi ev sahibiniz cik iyi biryiyse boyle yapmanizi anliyorum hani insan biraz daha aktif olur bu konularda😊
thslm tubiiik_ inanın ayyda 2-3 kez arıza çıksa ödemez insanın zoruna gidiyor herşeyi bize yıkma çabasını
tubiiik_ thslm apartman yonetici konussun ev sahibiyle anlayişsizsa yonetici iletisime gecsin anlayisli biriyse siz soylersiniz
Rumeysa28 thslm keşke yazıları da doğru yazsan 😠 evet ev sahibi öder ya kendisi yöneticiye para gönderir ya siz verir kiradan düşersiniz yok diyemez