Yaaa kızlar benim bebe daha 3 ay 10 günlük görünce yazayım fikir alayım sizlerden dedim. Benim ki de son 1 aydır ne emiyor doğru düzgün ne de mama içiyor emmeyi zaten bıraktı bir haftadır fakat mamayı da içmiyor uyurken içiriyorum anca o zaman bile zorla içiyor mamayi değiştirdim gene aynı benim gibi olan vardı ve nasıl bir yol izlediniz