gulapikk Kızlar selam,oğlum 2 aydır hiç kilo almamış her hangi bir sağlık sorunu yok çok şükür. Doktorumuz polivitle FeriFer yazdı. İştah sorunu için. Kullanıp etkisini görenler var mı ?
Deletedmom_41 gulapikk Ustte kalsin bu arada momda bu isimle miydiniz? Tanidigim birine benzettim bebelerimizde ayni yasit
Sinemisssss gulapikk sabah aç karnına karadut özü yemekten sonra balık yağı ve nutrigen super veriyorum 3 gündür maşallahı var kızımın
Sefeff gulapikk polivit kullandim hic bir ise yaramadi canim şuan aegivit kullanıyoruz az da olsa duzelme var ama benim kizim 2 bucuk yaşında sizin bebege verirliyormu doktirunuza danışın
Zlm gulapikk benimkide sanırım öyle olucak bu hafta sonu kontrol evdeki tartıda hala aynı gozukuyo bakalım yemek yemiyo mu yiyoda çok hareketli diye mi kilo almiyo
otomatikanne Sinemisssss benim kızımda 17 aylık ama doktorumuz balık yağını 2 yaştan önce önermiyor sizi doktor kontrolünde mi veriyorsunuz 🤔
gulapikk Sefeff canım poliviti nasıl veriyordun bir keremi günde ben sormayı unuttum ya tok mu aç mı hiç bişe bilmiyorum düzenli kullan etkisini göreceksin dedi 😔
Duyulurum gulapikk oğlum yakında 24 aylık olacak o da 18 aydan beri aynı kiloda. İştahsız da sayılmaz üç öğün net yer. Bir iki de ara öğün yer, boyu uzuyor ama kilo almıyor. Boy uzadıkça da zayıf görünüyor iyice
gulapikk otomatikanne evet canım doktor kontrolünde veriyorum verebileceğimizi söyledi ama daha düşük mg da
Sinemisssss otomatikanne çevremde cok bebek var ve herkes 1 yaş sonrası kullanmaya başladı doktor tavsiyesi ile bende dahil
Sefeff gulapikk sabahlari yemekden sonra veriyordum bende bayagi kullandim ama etkisini görmedim belki sizde ise yarar