MelekRavzam Selin1234 aslında yaşamadan da bilinmiyor kızıma 4 buçuk hamileydim göreve gitti kızım tam bir yaşına girince geldi
Selin1234 MelekRavzam sonuçta eşiniz şuan çok iyi maaş alıyormuş çocukların masrafı filan düşününce siz daha ıyi bilirsiniz
Selin1234 Ayseee27 35 yaşına kadar devlet demir yollarında raylı sistemlere metro tramvay gibi birde 32 yaşına kadar hastanelere BAŞVURABİLİRSİNİZ onun haricinde avm ye filan çalışabilirsiniz 35 yaşına kadar
Buket16 Selin1234 ilk taşeron olarak başladı daha sonra KHK ile kadroya geçtiler. Şuan kadroda olduğu için maaşı da iyi sosyal hakları da çok fazla
Deletedmom5284 MelekRavzam ben babasız büyüdüm çocuklarımın babası yanında olsun isterim çok derin yaralar açıyor insanda
MelekRavzam Deletedmom5284 evet asgeri ücretle geçinmek çok zordur ama kızım her gün babasını sayıklar dışarda baba çocuk görsün izler
Buket16 MelekRavzam eşim önce taşeron olarak çalıştı sonra KHK ile kadroya geçtiler şartlarını bilmiyorum
Beraninannesii MelekRavzam Büyükşehir belediye de çalışıyor eşim geçen ay 9100 aldı. Bana soylemez pek ilk defa gördüm sadece.
Beraninannesii MelekRavzam Hayır lise mezunu. Sadece silahlı güvenlik belgesi var kursa katılıp almıştı. 5yilda bir yeniliyor.
Selin1234 Ayseee27 evet canım silahlı ya da silahsız sertifika alabilirsiniz sınava giriyorsun o şekilde aliyorsun