Mizmizmyrtle MelekRavzam ikimizde lise tabi ki torpil yoktu silahlı güvenlik belgemiz var bu belgeyle zaten Her yerde normal güvenlik görevlisi olabilirsiniz örn avm fabrikalar önemli olan belediye de güvenlik olabilmek ve bunun için belli şartlar ve biraz da torpil olması lazım açıkçası yani gidip bankada güvenlik olabilmek için en az 3 yıl güvenlik olarak çalışma şartı koyuyorlar eşiminde önümüzde ki Mart ayında 3 senesi doluyor bakalım deneyeceğiz şansımızı
Selin1234 MelekRavzam eşiniz gitsin bir görüşsün normalde sertifika alması lazım ama emniyet personeli olanda sertifika istenmiyor işten niye ayrıldığı soruluyor ve varidya sorumlusu olarak başlıyor
Selin1234 momybaby maalesef öyle söylenilen gibi değil metroda çalışan personeller 9 alıyor benim eşiğinde 7 ye yakın oldu ama tam 7 olmadi
Selin1234 MelekRavzam gittsin bir konuşsun canım o bu şekilde her yere girebilir avm filan varsa o şekilde giriş yapabiliyor
Buket16 MelekRavzam eşim kara yollarında güvenlik şuan 8500 alıyor eylülde zamları olucak enflasyon farkı en az 12 bin olur diye bekliyoruz
MelekRavzam Eşim şuan asker 16 bin alıyor aylık hatta 17 ama uzağız çocuklarım baba diye sayıklıyo arada bende bıraksın istiyorum, siz böyle bir seçenek de kalsaydiniz parası için durur muydunuz gelsin mı derdiniz
Deletedmom5284 MelekRavzam ben babasız büyüdüm çocuklarımın babası yanında olsun isterim çok derin yaralar açıyor insanda
Buket16 MelekRavzam eşim önce taşeron olarak çalıştı sonra KHK ile kadroya geçtiler şartlarını bilmiyorum
MelekRavzam Selin1234 hayır seneye tayin var belki 3 sene hep ayrıyız izinler hariç eş gidemeyen her olursa
MelekRavzam Selin1234 aslında yaşamadan da bilinmiyor kızıma 4 buçuk hamileydim göreve gitti kızım tam bir yaşına girince geldi
Buket16 Selin1234 ilk taşeron olarak başladı daha sonra KHK ile kadroya geçtiler. Şuan kadroda olduğu için maaşı da iyi sosyal hakları da çok fazla
Naciyeylmz MelekRavzam ya rabbim yar ve yardımcınız olsun cnm doğu görevi ne zaman bitio götürmesini sizi