Mervebtnrr annediyebiri Şenay Keçiboynuzu Özü 700 gr https://www.hepsiburada.com/senay-keciboynuzu-ozu-700-gr-p-HBV00000K0T7W?magaza=Y%c4%b1ld%c4%b1z+Lokman+Hekim](url) Bu canım
NekwaSultan Kvldn kucukken daha kilolu oluyolar ama seninkinin boyu uzun degil mi canim? Sabah aksam tok keçiboynuzu özü ve soğuk sıkım çörek otu yagi verebilirsin 1 cay kaşığı hem iştah aciyo hem de cokcok faydaları var
Kvldn tecrubesizanne mama sandalyesi var aynısını uyguluyorum dışarıyı seyrederken yediriyorum bazen tableti açıyorum cıldıracam artık haftaiçi doktora götürcem
NekwaSultan Kvldn yeni gordum yorumunu boyu iyiymis canim baktim persentile simdi 3. Seviyede. Sen dediğim takviyelere devam et saglihi yerinde olsun buyuyunce de zayıflamak ister zaten o da sonra bizim gibi 🤭
Songultortcu Birminikanne sen o doktoru bırak bence neresi az bu kilonun niye 15 kilomu olması lazımmış
Songultortcu Gokcenin_annesi böyle insanlar delirtiyor beni ya şu posta bu cvp kel alaka ama insanlar canım hava atmasını seviyorlar bide doktorum az deri demez mi üst sınırda demiştir doktoru
Birminikanne Songultortcu bariz az dedi işte doktorum da ayrıca çok çok iyi biri sinirlenmeni gerektirecek ne var
NekwaSultan Gokcenin_annesi aldiriyo canim balık yagi da verebilirsin oceon marka tavsiye ederim büyüğe veriyorum bende. Corek otu yagini aktardan da netten de alabilirsin
NekwaSultan Gokcenin_annesi balik yagi minige vermiyorum dr.a sormadim da ona da ileride vermeyi düşünüyorum inşallah
NekwaSultan Kvldn 2 yastan sonra hatta 3 yastan sonra oturdu canim benim buyugun yemesi de. Inek sütü icer mi benimki hep süt içerdi ondan kilosu boyu iyiydi hem de.