Kvldn Herkese merhaba anneler kızım 18 aylık cok iştahsız anne sütü sadece 4ay emdi aşıdan geldik 8650 cıktı
Mervebtnrr Kvldn canım istersen keciboynuzu özü dene bn 1 hafta oluyo başlayalı kızıma aşırı fark etti önceden ogururdu şimdi öyle bi sorun yok çok şükür
Birminikanne Kvldn bu çok az bi kilo aslında ama her bebek aynı olmaz benim bebeğim 9 aylık 9 .100 doktoru az dedi bize
Balannesi Kvldn İştahsızlığının sebebi araştırıldı mı kansızlık vs. Ayrıca kilo alımıda olmayınca gizli reflüden şüpheleniliyor.
Deletedmom136 Makarnavitmada karadutözü var iştah açıyormuş epey isterseniz araştırın bi tadı da çok güzel bebişlerin öğüreceği bişey değil. Belki iştahını açar
Pinkbery Birminikanne o doktor kafayı yemiş galiba . Cocugunuzun kilosu gordugunyz gibi 1 yaş kilosuna eşit.daha ne istiyormuş kaç kilo olmalıymış????
Gokcenin_annesi Birminikanne sizin bu yorumu yapmanız çok yersiz olmuş. Hanımefendi üzülüyor siz kalkmışınız ne diyorsunuz. Yazmayın böyle şeyler üzmeyin anneleri lütfen 🙏😠
NekwaSultan Birminikanne 9 aylikken benim oglum da 9.5 kiloydu ama suan yasinda 8.5 kilo hareketlendikce yeselerde zayıflamaları normal. Seninki de zayıf degil bilgin olsun
Kvldn Maria123 ben cok zorlamıyorum Fuatbey zorlamayın diyo kandıra kandıra yedirmeye calısıyorm burada havalar 44dereceye kadar çıkıyor
Mervebtnrr Kvldn sabah 2 çay kaşığı 30 ml suyla karıştırp kahvaltısıyla beraber iciriyorm bide ara öğününde yoğurduna yâda muhallebi tarzı ne veriyosam 1 çay kaşığıda öyle veriyorm toplamda 3 4 çay kasigi kadar ama birden vermiyorm
Songultortcu Gokcenin_annesi böyle insanlar delirtiyor beni ya şu posta bu cvp kel alaka ama insanlar canım hava atmasını seviyorlar bide doktorum az deri demez mi üst sınırda demiştir doktoru
Kvldn NekwaSultan en alt sınırda zayıf degil mi bacaklarını ve parmaklarını fotoğraflamamı ister misiniz kardeşi 4 aylık 6bucuk kilo
NekwaSultan Kvldn kucukken daha kilolu oluyolar ama seninkinin boyu uzun degil mi canim? Sabah aksam tok keçiboynuzu özü ve soğuk sıkım çörek otu yagi verebilirsin 1 cay kaşığı hem iştah aciyo hem de cokcok faydaları var
tecrubesizanne Kvldn kızım iştahsız olduğu zamanlarda atıştırmalık bir şeyler hazırlayıp oyun masasına falan bırakıyorum. Mutfakta yanımda dursun diye öğrenme kulesi yaptık ben yemek yaparken az az sürekli bir şeyler veriyorum suyla oyalanırken yiyor. En çok işe yarayansa bir tabak hazırlayıp kendim yiyecekmişim gibi oturuyorum yere merak edip yemek istiyor tadı hoşuna gidiyorsa bitiriyor. Onun dışında bütün yemeklerini önüne bırakıyorum oynayarak yiyor ama heryer batıyor tabi. Sen de belki buna benzer şeyler denersen işe yarayabilir ama sağlıklıysa üzülme hiç kilo bu fazlasının hiç yararı yok büyüsün yeter ki
Kvldn tecrubesizanne mama sandalyesi var aynısını uyguluyorum dışarıyı seyrederken yediriyorum bazen tableti açıyorum cıldıracam artık haftaiçi doktora götürcem