dere-07 ayssmt devlet hastanesine götürüyorum ben oğlumu her ay gidiyoruz kontrole ikinci ayında kalça ultrasonuna bakıldı çıkıklık var mı yok mu diye üçüncü ay da tekrar gidicez kilo kontrolü var