ayssmt doğumu özelde yaptığım için ilk ay özeldeki doktor kontrol etmişti, 1 aylık olunca kalça ultrosunu için devlette gittik çocuk doktoru muayene etmek istedi. Gözlerini, kulaklarını kontrol etti. Göğsünü 15 dakikaya yakın dinledi. Bacaklarını tutarak kontrol etti, çok hareketli dedi. Alt tarafını ve poposunu da kontrol etti.
- Ayda tekrar kontrole götürdüm. Kilosuna, boyuna, gözlerine ve kulaklarına baktı tekrar. Tekrar göğsünü dinledi. Ek gıdaya başlamamızı çok küçük olduğunu, 5. Ayda tekrar kontrol edeceğini iletti. Doğum kilosunun 2 katına normalde bebeklerin 5. Ayda ulaştığını ancak benim kızımın şimdiden ulaştığını ve gayet sağlıklı olduğunu söyledi. Ben düzenli götürüyorum, en azından kulağına,gözüne, göğsüne bakılıyor, hastalığı olup olmadığı kontrol ediliyor ve yönlendirme sağlıyor. 🙄