tgc benimkide çok bağırır aniden bağırır çocuğun aklı gider bir deliriyorum o zaman geçen babası kızmış öyle yapmış yine ağladı odasında kıyamadım da gittim yanına konuştum aynısını büyüyünce oda yaparsa Ona da kizicaz kızım dedim o daha bebek olduğu için anlayamiyor dedim odamı benim gibi agliycak kızınca o ağlamasın dio 😊 bende kizdirmasin beni bagirmiyim ağlamasın o zaman dedim ne diyim