Mrymrn bnmkide 4 yaşında yapma oğlum etme oğlım diyorum bazen inatla bebeğe aşırı sevgi gösterisi yapıyo biyerine bişi olcak diyr içim gidiyo kardeşi doğlalı 21 gün oldu doğduğundan beri diş gıcırdatıyo gece uykusunda ağlıyo içim gidiyo bnmde dönüp sarılcam hoooppp öbür ufaklık ağlamaya başlıyo napcamı şaşırdm bende