Tabaktakalansonkofte bebegm 3 aylık olucak 3 gun sonra 2 aydan snra sütüm kesildi zaten cok azdı. Maalesef full mama ile devam ediyoruz . O yuzden sadece aksam 7de yemek yıyorm gunduz cok bunalırsam karpuz yıyorum su kahve devam yıne. 22 kılo aldm 60 ile hamile kaldım 82 ile doğurdum. 62 kıloyum suan. 20 kılom gitti benm hedefim 57-55 arası olmak tabi. Yemeyınce ve cok hareket edince gidiyor . Emzirenler için bıse diyemem tabi