Valla ben de her hafta diyorum diyete başlayım tatlı görünce dayanamıyorum. Bir de emzirme döneminden kalma ani acıkma hissi alışkanlık haline geldiği için kendimi kontrol edemiyorum yedikten sonra pişmanlık duyup ondan da zevk alamıyorum sonra . Eski kiloma dönmek istiyorum artık :( çok aktif bir şekilde emzirmiyorum ama yine de sert bir diyet yapmadan da ben veremiyorum galiba biraz da onu da bahane ediyorum galiba emziriyorum ben ya yiyeceğim tabi diyerek 😂🙈 11 aydır doğumdan 1 hafta sonraki kilomda takılıp kaldım. Yardım pleasee🙈