oykumoms
Biz şu an 3,5 aylığız şimdiye kadar bio gaia ve nurse harveys damla kullandık ayrıca hergün kimyon çayı demledim 2 çay kaşığıda bebeğime içirdim gazını çok rahat çıkartıyordu 3. Ay dolduktan sonra hepsini bıraktım şuan herşey yolunda kakasını yapamadığında da zeytinyağı içiriyorum iyiyiz şimdilik çok şükür