Miniminnakbebe Rumeysa28 onu hatırlayamadım bakmadım da zaten ama bi yardımcı abla vardı belki o tutuyordu 😂
mizmizpera Rumeysa28 13 günlükken yaptırdım klamp yöntemiyle özelde. Girdim ben yanına eşimle beraber oğlumuzun başındaydık.
Yerimseniben3404 Ayın 11 de bizde sünnet yapcaz oğluşumu az kaldı yaa inşallah hemencik atlatırız 4aylığız
Deletedmom_33 Rumeysa28 Girmedim çünkü dil bağı da kesildi aynı anda ameliyathanede yapıldığı için almadılar 41 günlük idi
Yerimseniben3404 Rumeysa28 hastaneyle eşim görüştü o yüzden pek bişey sormamış sadece kayıt yapmış inşallah izin verirler bebeğim kuçuk daha kıyamam korkar
ezo9292 Rumeysa28 19 temmuzda ettirdim almadılar özel hastane olduğu halde. Gerçi odaya getirdiklerinde ağladım orda durmam iyi olmazmış
Rumeysa28 ezo9292 ben mutlaka eşimi sokarım öyle yanlız gözüm arkada kalır kendim bi ameliyat geçirdim rahat durmadım diye şiddet gördüm o yüzden güvenemem yanlız gitmesine
SeninAnnenBirMelektiYavrm Rumeysa28 ya Allah aşkına siz bebeğinizin altını gözü kapalı mı degistiriyorsunuz. Annesinin babasının görmesinde ne gibi bi sakınca olabilir
Rumeysa28 SeninAnnenBirMelektiYavrm ailecek diyosun ben ve eşim diyebilirdin ben başkalarının olduğunu zannettim
Aloneeee Rumeysa28 biz ankara Medicana hastanesinde yaptırmıştık. Bebeği odadan aldılar odaya getirdiler ama ztn çağırsalar da girmek istemezdim ben 🙊