Evolit cok korkarak yedirdim ama doktorumuz sindirememiş olabilir dedi zaten reflüsü olan bir bebekti gerçi süt ve ürünlerine alerjisi vardi ama yine de hassasdı işte doktor üç ay sonra tekrar deneyebilirsiniz demişti ama cesaret edemedim bi yaşında gecmesini bekledim biraz 🥸