Bir süre önce ek gıdaya başladık. Sırada tarhana vardı bugün 12 gibi yedirdim gayet güzel yedi kızım. 2de emzirdim uyudu. Uyanınca kustu. Süt kusmuğundan farklı olduğu için telaş yaptım o an. Aradan biraz daha geçti tekrar kustu. Doktorunu aradım durumu anlattım. Tarhana verme takip edelim dedi. Ekşi tarhana değil iri tarhana yani içinde çok bişey yok. Acaba böyle bi durumla karşılaştınız mı? Kızımın keyfi iyi bi sorun yok gibi. Ağır gelmiş olabilir mi?