aysegul_13 Aptamil kullanıyoruz, gecen hafta Bebelac daha ucuz diye bi kutu onu alayım bi deniyeyim dedim, mamayı yadırgamadı içti ama çocuk doymadı normalde Aptamil ile 3,5 4 saat de bi açıkırdı ama Bebelac ile 2 saati bile bulmuyordu o yüzden ben Aptamilden yanayım.