Ayliz26 bebeğim 4.5 aylık oldu hiç gaz kabızlık sorunumuz olmadı. Büyüdükleri için zamanla kaka yapma sıklığı da azalıyor ilk doğduğu zamanlardaki gibi çok yapmıyorlar bebeğim sizinki gibi 30 40 günlükken günde 1 defa yapıyordu şu an da 2 ya da 3 günde 1 kaka yapıyor doktorum gayet normal dedi☺️ Bu arada benim de ilk bebeğim❤️